Умови доставки та оплати
ОПЛАТА БАНКІВСЬКОЮ КАРТОЮ
На етапі оформлення замовлення виберіть спосіб оплати «Банківською картою». Після перевірки інформації про замовлення, ви автоматично потрапите на сторінку платіжної системи. Вкажіть:
ОПЛАТА ГОТІВКОЮ ПРИ ОТРИМАННІ У ВІДДІЛЕННІ «НОВА ПОШТА»
На етапі оформлення замовлення виберіть спосіб оплати «Готівкою при отриманні». Ви зможете оплатити замовлення в відділенні компанії «Нова Пошта» в момент отримання посилки. Комісію за переказ коштів сплачує отримувач.
ДОСТАВКА ДО ВІДДІЛЕННЯ АБО ПОШТОМАТА «НОВА ПОШТА» ПО ВСІЙ УКРАЇНІ
Доставка замовлень здійснюється кур`єрською службою «Нова Пошта» по всій території України протягом 72 годин* з моменту підтвердження замовлення. Для отримання замовлення у відділенні або поштоматі «Нова Пошта», на етапі його оформлення вкажіть номер і адресу зручного для вас відділення, а також справжні ім`я та прізвище одержувача. При отриманні вам потрібен буде додаток "Нова Пошта", паспорт або інше посвідчення особи і номер товарно-транспортної накладної. Він прийде в sms на вказаний мобільний номер телефону після відправки замовлення.
АДРЕСНА ДОСТАВКА КУР`ЄРОМ
Доставка замовлень кур`єром компанії «Нова Пошта» здійснюється в Києві, Харкові, Запоріжжі, Львові, Дніпрі та Одесі протягом 72 годин* з моменту підтвердження замовлення. Для доставки замовлення кур`єром, на етапі його оформлення вкажіть повну адресу, за якою хочете отримати замовлення, а також справжні ім`я та прізвище одержувача. Точний час доставки ви зможете узгодити по телефону з кур`єром компанії «Нова Пошта».Ви можете забрати замовлення самостійно у магазині START LINE (вул. Соборна 27). Зверніть увагу, магазин працює з пн-нд 10:00-19:00.
Повернення та обмін
Якщо з яких-небудь причин замовлений товар вам не підійшов, ви можете його обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту його покупки. Ми залишаємо за собою право не приймати повернуті товари, якщо вони були доставлені на наш склад після закінчення 14-денного терміну, або якщо стан товарів відрізняється від того, в якому ви їх отримали.
Повернення та обмін товару можливий тільки якщо товар не був у використанні, а його первісний вигляд, властивості, всі фабричні ярлики, пломби й пакування збережені.
Процедура повернення:
Документи, які необхідно надати:
Після відправлення посилки, повідомте нам номер товарно-транспортної накладної. Це прискорить процес її отримання.
Зверніть увагу! Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця. Повернення за рахунок інтернет-магазину здійснюється тільки в разі браку або неправильно відправленого товару.
Вимоги до товару:
Для повернення вам необхідно відправити товар в його первісному вигляді: без слідів носіння, зі збереженням фабричних ярликів, бірок, пломб і оригінального пакування.
Товари, які не підлягають поверненню та обміну:
За законодавством України обміну та поверненню не підлягає: